Reklamacje
Instrukcja dotycząca reklamacji:
1. W przypadku stwierdzenia iż zakupiony produkt jest wadliwy, osoba kupująca obowiązana jest poinformować o tym sprzedawcę drogą mailową na adres kontakt@mesini.pl.
2. W celu zgłoszenia reklamacji klient powinien wypełnić formularz reklamacyjny dostępny do pobrania tutaj. Następnie uzupełniony formularz reklamacyjny powinien wysłać do sprzedawcy w formie wiadomości email na adres poczty elektronicznej: kontakt@mesini.pl.
Kompletna reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu;
- adres e-mail oraz numer telefonu osoby kupującej;
- datę zakupu przedmiotu stanowiącą podstawę do przyjęcia reklamacji;
- numer zamówienia;
- nazwę przedmiotu którego dotyczy reklamacja, ze wskazaniem żądania osoby kupującej;
- dokładny opis wady produktu;
- numer rachunku bankowego na który mają zostać zwrócone środki za zakup;
- zdjęcie wady produktu.
3. Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię.
4. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez kupującego reklamacji w przeciągu 30 dni od daty jej otrzymania i poinformowanie kupującego o decyzji na adres poczty email wskazany w formularzu reklamacyjnym.
5. Na czas rozpatrzenia reklamacji sprzedawca nie dostarcza kupującemu produktów zastępczych.
6. Jeśli będzie to niezbędne do rozpatrzenia reklamacji kupujący może zostać poproszony o odesłanie reklamowanego produktu na adres firmy: Mesini Daria Przetakowska ul. Stary Targ 12 43-400 Cieszyn.
7. Złożenie reklamacji nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Koszt odesłania produktu do sprzedawcy zostanie zwrócony kupującemu gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną i rozpatrzona pozytywnie.
8. W przypadku nie uznania reklamacji przez sprzedającego, kupujący ma 14 dni na odwołanie się od tej decyzji.