Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań.

Czas realizacji wszystkich zamówień uzależniony jest w głównej mierze od natężenia pracy wynikającej ze specyficznych okresów w roku np. walentynki, Święta Bożego Narodzenia itp. gdzie z powodu zwiększonej liczby zamówień standardowy czas realizacji się nieznacznie wydłuża.

Zazwyczaj zamówienia realizujemy w przeciągu 24h lecz nie później niż 48h. Czas realizacji zamówienia nie dotyczy jednak czasu dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską, na ten czynnik my nie mamy wpływu.

Na ten moment korzystamy ze sprawdzonych usług firmy kurierskiej InPost S.A. Do dyspozycji naszych klientów dostępne są metody dostarczenia zamówienia bezpośrednio na wskazany adres jak i również do wybranych paczkomatów na terenie całej Polski. Oferujemy również możliwość wyboru przesyłki pobraniowej dla obu z tych metod: kurier oraz paczkomaty.

Do Waszej dyspozycji udostępniliśmy cztery opcje wysyłki:

• Darmowa Przesyłka Paczkomaty InPost - za darmo dla zamówień powyżej 149 zł brutto;

• Przesyłka Paczkomaty InPost - 9,99 zł brutto dla zamówień poniżej 149 zł brutto;

• Przesyłka Kurierem InPost - 14,99 zł brutto dla zamówień poniżej 149 zł brutto;

• Darmowa Przesyłka Kurierem InPost - za darmo dla zamówień powyżej 149 zł brutto.

Powyższe stawki są takie same dla przesyłek pobraniowych jak i opłaconych online.

UWAGA! Nie realizujemy przesyłek pobraniowych do paczkomatu, tylko za pośrednictwem kuriera.

Więcej informacji na temat polityki wysyłek w naszym sklepie znajdziesz tutaj.

Każdy z klientów ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podawania powodu. Szczegółowe informacje w jaki sposób należy to zrobić znajdziecie tutaj.

Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie każdy kupujący otrzymuje 24 miesięczną gwarancję. W takim wypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy postąpić zgodnie z przygotowaną instrukcją, która dostępna jest tutaj.

Mesini ogromną wagę przywiązujemy do tego w jaki sposób zapakowane jest Twoje zamówienie. Każde zamówienie pakowane jest więc z najwyższą starannością oraz z myślą o tym by wywołać na Twojej twarzy zadowolenie, dlatego każde pakowane jest na prezent tak byś mógł/a wręczyć je komuś jako upominek.

Tutaj znajdziesz przykładowe zdjęcia prezentujące w jaki sposób wygląda zapakowane zamówienie.

Wszystkim naszym klientom oferujemy kilka możliwości kontaktu z nami: kontakt telefoniczny, mailowy, kontakt poprzez formularz na stronie kontaktowej tutaj, bądź za pośrednictwem komunikatora Messenger.

Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem naszych kont w mediach społecznościowych: Facebook oraz Instagram.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila potwierdzającego na adres podany w formularzu zamówienia. Następne zostaniesz poinformowany/a gdy zamówienie zostanie wysłane i przekazane do doręczenia przez firmę kurierską. Potwierdzenia dostaniesz automatycznie od nas jak i od firmy kurierskiej.

W przypadku błędnego złożenia zamówienia poinformuj nas mailowo lub telefonicznie a my je anulujemy. Jeśli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone, wtedy natychmiast zwrócimy Ci pieniądze.

Każde zamówienie powinieneś/aś sprawdzić w obecności kuriera jeśli to możliwe. Jeśli jednak niema takiej możliwości powiadom nas o tym fakcie bezzwłocznie.

Po dodaniu produktów do swojego koszyka, wyborze metody wysyłki oraz wypełnieniu formularzu zakupu zostaniesz przekierowany/a do bramki płatniczej Przelewy24 za pośrednictwem której będziesz mógł/a opłacić swoje zamówienie wybierając swój bank bądź wybrać płatność BLIK-iem.

Niestety, na ten moment obsługujemy klientów wyłącznie z dostawą na terenie całej Rzeczpospolitej Polskiej.

W momencie rozszerzenia naszej sprzedaży o pozostałe kraje, zostaniecie o tym poinformowani.

Nie zalazłeś/aś powyżej odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.