Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

Jak długo będę musiał/a czekać na swoje zamówienie?

Czas realizacji wszystkich zamówień uzależniony jest w głównej mierze od natężenia pracy wynikającej ze specyficznych okresów w roku np. walentynki, Święta Bożego Narodzenia itp. gdzie z powodu zwiększonej liczby zamówień standardowy czas realizacji się nieznacznie wydłuża.

Zazwyczaj zamówienia realizujemy w przeciągu 24h lecz nie później niż 48h. Czas realizacji zamówienia nie dotyczy jednak czasu dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską, na ten czynnik my nie mamy wpływu.

Jaka firma kurierska dostarczy moje zamówienie?

Na ten moment korzystamy ze sprawdzonych usług firmy kurierskiej InPost S.A. Do dyspozycji naszych klientów dostępne są metody dostarczenia zamówienia bezpośrednio na wskazany adres jak i również do wybranych paczkomatów na terenie całej Polski. Oferujemy również możliwość wyboru przesyłki pobraniowej dla obu z tych metod: kurier oraz paczkomaty.

Ile zapłacę za swoją przesyłkę?

Do Waszej dyspozycji udostępniliśmy cztery opcje wysyłki:

• Darmowa Przesyłka Paczkomaty InPost - za darmo dla zamówień powyżej 79 zł brutto;

• Przesyłka Paczkomaty InPost - 9,99 zł brutto dla zamówień poniżej 79 zł brutto;

• Przesyłka Kurierem InPost - 14,99 zł brutto dla zamówień poniżej 150 zł brutto;

• Darmowa Przesyłka Kurierem InPost - za darmo dla zamówień powyżej 150 zł brutto.

Powyższe stawki są takie same dla przesyłek pobraniowych jak i opłaconych online.


Więcej informacji na temat polityki wysyłek w naszym sklepie znajdziesz tutaj.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?

Każdy z klientów ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podawania powodu. Szczegółowe informacje w jaki sposób należy to zrobić znajdziecie tutaj.

W jaki sposób mogę zareklamować zakupiony towar?

Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie każdy kupujący otrzymuje 24 miesięczną gwarancję. W takim wypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy postąpić zgodnie z przygotowaną instrukcją, która dostępna jest tutaj.

Z jakich materiałów wykonana jest biżuteria?

Oferowane przez nas elementy biżuterii wykonane są ze stali chirurgicznej 316L, która jest stalą nierdzewną najwyższej jakości. Materiał ten jest w pełni odporny na korozję oraz jest bezpieczny przy kontakcie ze skórą nie powodując uczuleń.

W jaki sposób zapakowane zostanie moje zamówienie?

Mesini ogromną wagę przywiązujemy do tego w jaki sposób zapakowane jest Twoje zamówienie. Każde zamówienie pakowane jest więc z najwyższą starannością oraz z myślą o tym by wywołać na Twojej twarzy zadowolenie, dlatego każde pakowane jest na prezent tak byś mógł/a wręczyć je komuś jako upominek.

Tutaj znajdziesz przykładowe zdjęcia prezentujące w jaki sposób wygląda zapakowane zamówienie.

W jaki sposób mogę się z Wami skontaktować?

Wszystkim naszym klientom oferujemy kilka możliwości kontaktu z nami: kontakt telefoniczny, mailowy, kontakt poprzez formularz na stronie kontaktowej tutaj, bądź za pośrednictwem komunikatora Messenger.

Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem naszych kont w mediach społecznościowych: Facebook oraz Instagram.

Skąd będę wiedzieć na jakim etapie jest moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila potwierdzającego na adres podany w formularzu zamówienia. Następne zostaniesz poinformowany/a gdy zamówienie zostanie wysłane i przekazane do doręczenia przez firmę kurierską. Potwierdzenia dostaniesz automatycznie od nas jak i od firmy kurierskiej.

Co jeśli przez przypadek złożę zamówienie?

W przypadku błędnego złożenia zamówienia poinformuj nas mailowo lub telefonicznie a my je anulujemy. Jeśli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone, wtedy natychmiast zwrócimy Ci pieniądze.

Co jeśli dostarczone do mnie zamówienie okaże się uszkodzone podczas transportu?

Każde zamówienie powinieneś/aś sprawdzić w obecności kuriera jeśli to możliwe. Jeśli jednak niema takiej możliwości powiadom nas o tym fakcie bezzwłocznie.

Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Po dodaniu produktów do swojego koszyka, wyborze metody wysyłki oraz wypełnieniu formularzu zakupu zostaniesz przekierowany/a do bramki płatniczej Przelewy24 za pośrednictwem której będziesz mógł/a opłacić swoje zamówienie wybierając swój bank bądź wybrać płatność BLIK-iem.

Czy moje zamówienie zostanie wysłane poza granice Polski?

Niestety, na ten moment obsługujemy klientów wyłącznie z dostawą na terenie całej Rzeczpospolitej Polskiej.

W momencie rozszerzenia naszej sprzedaży o pozostałe kraje, zostaniecie o tym poinformowani.

Nie zalazłeś/aś powyżej odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.