Polityka wysyłek
Poniższa polityka wysyłek opisuje zasady i ogólne informacje dotyczące wysyłek realizowanych za pośrednictwem naszego sklepu.
1. Nasza firma korzysta z usług kurierskich firmy InPost S.A. Dokładny regulamin wysyłek kurierskich tego przewoźnika znajdą Państwo tutaj.
2. W ramach współpracy z powyższym przewoźnikiem w swoim sklepie udostępniamy cztery metody wysyłki do klienta:
- Darmowa Przesyłka Paczkomaty InPost - za darmo dla zamówień powyżej 199 zł brutto;
- Przesyłka Paczkomaty InPost - 13,99 zł brutto dla zamówień poniżej 199 zł brutto;
- Przesyłka Kurierem InPost - 15,99 zł brutto dla zamówień poniżej 199 zł brutto;
- Darmowa Przesyłka Kurierem InPost - za darmo dla zamówień powyżej 199 zł brutto;
UWAGA! Przesyłki pobraniowe realizowane są tylko za pośrednictwem Kuriera
Inpost, nie realizujemy przesyłek pobraniowych do Paczkomatu!
3. Dokładamy najwyższych starań by Państwa zamówienia były realizowane w przeciągu 24 godziny od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.
4. Nie mamy wpływu na opóźnienia wynikające ze strony przewoźnika, dlatego nie może być to jakąkolwiek podstawą roszczeń względem sprzedającego.
5. Aktualny status przesyłki będzie wysyłany do Państwa za pośrednictwem drogi elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu.
6. Przesyłka powinna być sprawdzona w obecności kuriera, wszelkie widoczne uszkodzenia oraz zastrzeżenia powinny zostać zgłoszone natychmiast bezpośrednio do firmy InPost S.A.
7. Wszystkie wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
8. W razie pytań związanych z przesyłkami jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: kontakt@mesini.pl lub pod numerem telefonu +48 662 674 032.